Medlemmer

Adresse:Ladingvej 31, Skivholme
Telefon:24523093
Emal:hellemork-sorensen@hotmail.com
Beskrivelse:Mor til to børn - et i børenhaven og et i skolen

Louise Maja Rønfeldt

Funktion:NÆSTFORMAND - Forældre repræsentant i børnehuset
Adresse:
Telefon:
Emal:
Beskrivelse:Jeg er mor til et barn i indskolingen samt et barn på mellemtrinnet.

Ulla Østergaard Hansen

Adresse:Hedevej 26, Herskind Hede, 8464 Galten
Telefon:28251791
Email:ulla@herskind-hede.dk
Beskrivelse:Mor til et skolebarn på udskolingen. Jeg har meldt mig til skolebestyrelsen, da jeg mener at kunne bidrage positivt til fokus på trivsel, særligt for mellemtrin og udskoling samt holde fokus på at få fortalt de gode historier fra Skole og Børnehus. Og sidst, men ikke mindst, særligt fokus på børn med læsevanskeligheder – herunder hjælpemidler og målrettet undervisning.

Sofie Boesen

Adresse:Fuglevænget 50, 8464 Galten
Telefon:20319879
Email:Sofie_bo@hotmail.com
Beskrivelse:Jeg har valgt at deltage i arbejdet som forældre repræsentant, da jeg gerne vil bidrage til og støtte op om fortsat faglig såvel som pædagogisk udvikling af både børnehave og skole. Jeg er kontaktperson i mine børns klasser, og jeg har 1 barn i indskolingen. Vi bor i Herskind og til dagligt er jeg lærer på en folkeskole i Århus kommune, hvor jeg har arbejdet i en del år, særligt med skolens ældste elever.

Tina Hedevang Christensen

Funktion:Forældre repræsentant i børnehuset
Adresse:Voldbyvej 99, 8464 Galten
Telefon:27516438
Emal:tinahchristensen@hotmail.com
Beskrivelse:

Jeg er mor til  et skolebarn samt et barn i børnehaven.

Jeg har ladet mig vælge til Fællesbestyrelsen, da jeg ønsker at være med til at skabe gode, trygge og udviklende rammer for alle børn i både Børnehus og på Skolen. Vi har været en del af Børnehuset siden 2018 og har oplevet de udfordringer, der har været undervejs. Jeg ønsker at være med til at bakke op om den gode udvikling Børnehuset har. Til daglig arbejder jeg indenfor det specialpædagogiske felt på en skole i Aarhus.

Peter Juhl From

Funktion:Forældre repræsentant i børnehuset
Adresse:
Telefon:
Emal:sofhojbjerg@gmail.com
Beskrivelse:Far til to børn i børnehaven. Arbejder som pædagog på Knudsøskolen

Maj-Britt Tinning Hegelund

Funktion:Forældre repræsentant i skoledelen
Adresse:Stationsvej 5B, Sjelle
Telefon:28259213
Emal:maibritt87@live.dk
Beskrivelse:Mor et barn i indskolingen samt et barn i udskolingen. Jeg har meldt mig til Fællesbestyrelsen, fordi jeg vil være med til at styrke samarbejdet mellem skole/hjem. Være med til at gøre Herskind Børnehus og Skole til et attraktivt sted, både for børn, personale og forældre.

Helle Kathrine Pind Rasmussen

Funktion:Forældre repræsentant i børnehuset indtil 31.12.2022 - herefter suppleant
Adresse:Lærkevænget 11, Herskind, 8464 Galten
Telefon:53545750
Email:helle_rasmussen91@hotmail.com
Beskrivelse:Jeg er mor et barn i børnehaven og et i vuggestuen. Jeg sidder også som repræsentant i børnehusets trivselsråd. Jeg har ladet mig vælge til Fællesbestyrelsen, da jeg gerne vil bidrage med et positivt fokus på børnenes trivsel, udvikling og på personalets faglighed. Det vil også være et ekstra fokusområde for mig med den generelle kommunikation og det styrkende og prioriterede forældresamarbejde mellem forældre og personale. Der igennem håber jeg at kunne være med til at udvikle og skabe de bedste rammer for vores børn og unge, som går på Herskind Skole og Børnehus.

Oddny Maria Oddsdottir

Adresse:Vibevænget 17, Herskind
Telefon:26233856
Emal:
Beskrivelse:Mor et barn i vuggestuen, et i børnehaven og to i indskolingen. Jeg har ladet mig vælge til Fællesbestyrelsen, fordi jeg ønsker at bidrag til vores børns trivsel og lærning - og gøre Herskind Skole og Børnehus til et godt sted at være for både børn og voksne. Til dagligt arbejder jeg som socialrådgiver på børneområdet i Odder Kommune, hvor jeg beskæftiger mig med børns trivsel og udvikling i hjemmet og i skolen.

Jette Liborius Børgesen

Funktion:Medarbejder repræsentant